Härlig helg!

Nu är jag hemma från Karlskrona! En väldigt bra helg fullproppad med film, te och mys.
Vi tillbringade stora delar utav helgen framför tv:en och myste! Vi hann även med en runda på stan, spela monopol och laga god mat!
 
Jag hade en väldigt bra helg i Karlskrona! Och det hoppas jag att mamma, pappa och alla andra också hade!
 
 
Förkyldningen har släppt, och jjag har en lugn vecka framför mig - hoppas jag!
Imorgon är det en vanlig måndag, med prov.. men på tisdag har vi lovdag! Och torsdag &fredag har vi Ömsa!
 
Ikväll blir det att äta fruktsallad framför Solsidan! ♥
Postat av: Olivia

vad är ömsa? :)

2012-11-25, 17:40:39 - URL: http://www.oliviaosarah.bloggplatsen.se
Postat av: Carina - inspirera

Låter som om du har haft en riktigt skön helg!
Det är ju kul att vara hos storebror ibland också...
Vi har också haft en riktigt skön och trevlig helg.
Fruktsalladen blev supergod...
Nu går vi och lägger oss ;)
Kramen.

2012-11-25, 19:22:56 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: