24 Oktober

 
Idag har vi haft Volleybollturnering!
Klass 7a kom tyvärr sist, men jag, och resten av klassen hade roligt! Och det är väl det som är meningen!!
Man fick klä ut sig, vilket var det roligaste! Vår klass hade Halloweentema,  jag var därför en djävul.. som inte var så mycket djävul,
jag hade inte hunnit sminka mig, så jag blev mer en gullig djävul!
 
Vårt lag vann 1 av 3 matcher! Vi var kanske inte de bästa, men vi hade kul, vi hade fairplay, de flesta var utklädda och ja, en jätterolig förmiddag!
___________________________________
 
Imorgon har vi ÖMSA hela dagen, + lite prov och läxor här och där! Ganska skönt.. på eftermiddagen kommer 6:orna, och då ska vi ha minilektioner med dem, vi kommer också att ha en liten show i aulan, som jag och några andra tjejer ska vara med i!

På fredag är vi lediga, eftersom att vi kommer få stanna kvar i skolan imorgon... så ja, det kommer att bli  en bra vecka-före-lovet!
Postat av: Carina - inspirera

Låter som om ni har haft en bra dag! Ja, jag tycker att det är huvudsaken att man har kul...och så är det ju naturligtvis kul att vinna - men gör man inte det är det ju inte så mycket att göra åt!
Blev det något kort på alla Halloweenisar?
Kramen.

2012-10-24, 18:22:02 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: