25 Oktober

Nu är jag hemma från en jättebra dag!!
Vi har gjort Biologiprov, engelskaläxa och.. framförallt; Första uppträdandet i aulan!
 
 
Denna dagen har vart full med sång, och tillslut, vid 18 - uppträde!
Linnea fick åka hem vid 14-tiden idag, så därför fick vi hela eftermiddagen göra om vår låt som vi skulle uppträda med, så att det skulle kunna gå att sjunga den på tre.., och jag tror vi lyckades!
Väldigt nervöst, men också väldigt roligt!!
8:orna tyckte vi var bra, publiken jublade och kompisarna kramade om oss... hm, jag är faktiskt väldigt glad just nu!
 
Imorgon har vi höstlov!! Äntligen!
En jättebra avslut på veckan.. och jag är bara så.. iiiihhh, glad!!
 
Ha en bra kväll - och bra höstlov!
Postat av: Carina - inspirera

Härligt med lite annorlunda dagar! Jag har minsann sett dig på video - när ni uppträder! Och ja, jag är stolt som en tupp ;)
Kramen.

2012-10-26, 13:14:14 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: