Lördag!


Idag är det är Lördag! Solen skiner och jag har precis ätit frukost!
Det är mycket som händer idag... vi har upptagning av båt! Fast den ska jag inte vara med på, det är inte så spännande..
 
 
Jag och Lina ska sova över idag, jag har ingen aning om när hon kommer.. men jag längtar efter att få träffa henne igen!
Kanske hinner jag också träffa Maria, henne har jag inte träffat på ett tag! Så.. en kompishelg!
 
Men jag börjar väl dagen med att ta på mig mjukisbyxorna och börjar slappa.. sedan får Lina komma när hon vill!!
 
 
Postat av: Carina - inspirera

Lediga slappa dagar behöver man också få ibland...
Ha en riktigt skön kompisdag!
Kramen.

2012-09-15, 16:32:17 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: