Måndagen den 10/9

Det är aldrig kul att vara sjuk och ha feber.. jag har mått sådär de senast dagarna..och idag märktes det!
Jag har blivit mer och mer förkyld under dagen och jag har haft feber hit & dit, men det har inte vart värre så att jag har kunnat gå klart dagen i skolan, men det var ganska skönt att kommma hem och bara lägga sig i soffan och slappa..
 
 
Just nu gör jag inte mycket.. jag tittar på tv och på National Geographic och tittar å ett program om  11 September, det är ju redan imorgon!
 
 
 
 
 
 
 
Postat av: Carina - inspirera

Krya på dig! Hoppas du blir piggare imorgon...och att du inte har smittat pappa, han blir ju så gnällig ;)
Kramen.

2012-09-10, 20:06:06 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Becka [fotoblogg

Usch, krya på dig vännen!
sv: Så glad jag blir, tack så hemskt mycket finaste du!

2012-09-10, 21:51:54 - URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
Postat av: Anne

Inget vidare :( Men jag tror att du är snart på benen igen =)
Fotot på blomman du har här skulle jag vilja låna till en tavla, får jag det? Kan du maila mig den om vill låna ut den? Kram Anne

2012-09-11, 06:36:31 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: