Måndagen den 3:e


 
Nu är vi då hemma från första utvecklingssamtalet i 7:an och i högstadiet!
Jag beskrivdes, av mina lärare, som en glad och gó tjej!
 
Skolan idag har bara vart bra! Vi har haft det ganska lugnt! Slöjden blev inställd, vår lärare var tydligen med i "frivilliga brandkåren" och han fick ett larm, och oups (!), så där fick vi 1,5 timmes håltimma!
 
Ikväll tror jag att det blir en myskväll.., titta på tv och kanske kolla igenom läxan med klimatzonerna!
Jodå.. jag är ganska trött, så det får nog bli en tidig kväll!
Postat av: Carina - inspirera

Veckan rivstartar verkligen...en lång måndag blev det! Men ett riktigt trevligt utvecklingssamtal - jag tror det blir bra!
Ha en skön måndagskväll!
Kramen.

2012-09-03, 18:57:32 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: