Onsdagen den 12 sep

Idag mår jag bättre!! Jag har vart hemma i 2 dagar (räknat med idag), men jag känner mig faktiskt bättre idag! Vilket är bra!!
 
Idag har jag pluggat.. jag har pluggat So, Engelska och läst!
Solen har också vart framme idag, en skön höstdag!!
 
I eftermiddag vet jag inte vad jag ska göra.. kanske bara vila, och bli bättre, så att jag kan gå i skolan imorgon!!
Postat av: Hilma

Bra att du mår bättre!
Jättefin hedder du har gjort!:)

Svar: Tack! Jag är nöjd själv :)
karlssonjonna.blogg.se

2012-09-12, 17:01:17 -
Postat av: Carina - inspirera

Superfin header du har gjort! Jättefin!
Skönt att du mår bättre, det är ju liksom inget kul att vara sjuk.
Hoppas att du kan gå till skolan imorgon!
Kramen.

2012-09-12, 17:23:08 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: