17 Februari

Söndag.. jag brukar alltid känna mig lite vemodig då.. men idag! Jag behöver inte gå till skolan imorgon, gu va skönt!!
 
Dagen har tillbringats i soffan, sängen.. och på massa andra mysiga ställen.. alltså, har jag egentligen gjort något alls! Skönt det med.. 
Nu i eftermiddags kom Morbror med familj på besök! Mamma och jag hade bakat kärleksmums och igår bakade jag sockerkaka.. det bjöd vi såklart på!
Lite somrigt med melon och jordgubbar också.. riktigt mysigt att träffa släkten då!!
 
 
Känns som att vi bara ätit denna helg.. och det kanske vi har!
Men det är ju gott det också!! 
 
Nu ska jag nog läsa lite..! 300 sidor kvar..!!
Antagligen blir det tv-tittande ikväll.. kanske Så ska det låta.., eller något annat roligt! Och sedan, när jag vaknar imorgon.. då är det ju lov! Så då behöver jag inte göra något!
Moa kommer vid 12 - tiden, och stannar över natten - längtar redan!! Så ja, varför vänta? Det är bara att få kvällen att gå!
 
Ha en fortsatt bra dag/kväll!
Postat av: Carina - inspirera

Härligt slappa söndag! Det ser mycket gott ut det där :)
Det gäller minsann att koppla av när man kan...
Ha ett riktigt trevligt Sportlov <3
Kramen.

2013-02-17, 15:46:44 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Becka [fotoblogg]

Åh gud så gott.
sv: Du kan läsa om min praktik i inlägget "Österrikeskärlek". <3

2013-02-17, 16:18:08 - URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: