19 Februari

 
Jag, har med Moa haft två jättebra dagar!
Mycket.. mycket.. skratt, mys och ja.. inte jättemycket mer! Men kul har jag iallafall haft!
Vi tittade på "Jag Saknar Dig", jag och Lina såg den för ett tag sedan.. den är jättebra! Speciellt när man har känslan kvar när vi gick på bio.. då blir ju filmen mycket mysigare - den är ju bra!
Så, vid.., ehhhehe, sent, gick vi och la oss.. och vaknade vid 10.. åt frukost till Disney Channel! Och hade bara allmänt bra!!
 
På torsdag blir det att sova över med Lina också.. men det är ju bara kul att vara med dem man gillar mest!!!
 
Ha en fortsatt bra tisdag!
Postat av: Carina-inspirera

det lät iallafall som om ni hade det riktigt kul! Fint foto :)
Ha ett fortsatt bra Sportlov!
Kramen.

2013-02-19, 18:16:42 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Olivia

Fin bild! :)

Svar: Tack :)
karlssonjonna.blogg.se

2013-02-19, 19:04:08 - URL: http://www.oliviiasvardag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: