21 Februari

Dagen har tillbringats i soffan/sängen och ätit frukost och läst...
Mamma kom hem tidigt idag, vid 10! Vi har bara slappat och myst lite, och nu, precis ätit lunch! Mysig dag hittills!!
 
Snön yr omkring.. och det känns som om det är vinter igen, vilket det egentligen är... När man nu egentligen hade önskat sig vår och massa fina foton..!! Men den kommer väl snart - bara 7 dagar kvar!!
 
 
Om cirka 2 timmar så åker jag till Lina!! Det var, återigen, länge sedan jag träffade henne, och nu är det äntligen dags!!
Där ska jag natta över, och antagligen skratta väldigt mycket!!
Innan dess ska jag bara göra mig iordning och packa lite.. kanske hinna läsa lite till.. och ja.., det är ju trots allt sportlov!
 
Ha en bra torsdag!
 
Postat av: Olivia

Låter som en bra dag! Bilden var fin också :)

2013-02-21, 15:29:09 - URL: http://www.oliviiasvardag.blogg.se
Postat av: Carina-inspirera

Ny snö igen! Men vackert är det! Ha det så trevligt hon
Lina...
Kramen.

2013-02-21, 15:29:13 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: