23 Februari

 
En solig vinterdag i februari... ja, och vad har jag gjort? Inte särskilt mycket... Mamma och jag var och tränade på morgonen, men sedan dess har jag inte gjort något mer!
 
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu på eftermiddagen.. kanske göra lite skolarbete - nu när det börjar närma sig skola igen... eller inte..
 
Igår läste jag ut Harry Potter - boken! Det tog ett tag, men den sista halvan läste jag ut, ja, igår!!
Den var jättebra! Märkte att det gav mer känsla att läsa boken på orginalspråket...- min första engelska bok på över 700 sidor är nu utläst!!
Så ikväll blir det att titta på Den Flammande Bägaren.., och det ser jag fram emot!!
Såklart blir det också att kolla på Melodifestivalen! Och det ser jag också fram emot.. det är ju alltid skönt att bara mysa hela familjen i soffan!
 
Ha en jättebra Lördag!!
Postat av: Carina-inspirera

Vacker ros! Städa kan man göra om man inte vet vad man ska sysselsätta sig med :)
Kramen.

2013-02-23, 14:04:32 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Linnea - fotoblogg

Rosor är så vackra! Fin bild! :)

Svar: Tack! Fin blogg DU har!
karlssonjonna.blogg.se

2013-02-27, 11:35:04 - URL: http://girlinthewood.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: