Alla ♥ Dag

14 Februari, en alldeles speciell dag! Det är underbart med Alla Hjärtans Dag.. det firades inte så mycket i skolan, men mysigt är det ändå!
Hemma hittade jag vid frukost ett par röda hjärtörhängen, i jackfickan godis och blev överraskad med chockladmouse till efterätt!
 
En mamma värd att älska!!
 
 
Och nu, när det är Alla Hjärtans Dag, var det för mig...  och min skola sista dagen innan sportlovet! Så skönt med bara en 4 dagarsvecka!
Det har trots allt, på bara 4 dagar, haft två prov och två lite större läxor.. men det har gott bra, och efter detta tycker jag att jag förtjänar ett skönt sportlov!
 
Märkte när jag satt på bussen idag, att jag både hade glömt Fysiken och Engelskan i skolan.. men vad gör det? Lärarna har ju förbjudit oss att plugga.. och om jag nu får en ledig stund till det, är jag ganska säker på att jag fixar att plugga iallafall!
 
Men, hoppas att ni får ett bra sportlov.. 
Ha en riktigt bra fortsättning av Alla ♥ Dag
Postat av: Carina - Inspirera

En riktigt mysigt dag! Lite speciellt ska det vara tycker jag...
Ha ett riktigt härligt Sportlov! Njut av ledigheten <3.
Kramen.

2013-02-14, 19:39:03 - URL: http://inspirera.bloggaida.se
Postat av: Anonym

Fin bild!

Sv: tack! Japp, det är skönt att det är lov! :)

2013-02-15, 13:19:57 -
Postat av: Olivia

Kan vara bra om man fyller i sin bloggadress också.. hehe :P

Svar: Haha! Ja.. men jag förstod det ändå! :)
karlssonjonna.blogg.se

2013-02-15, 13:21:07 - URL: http://www.oliviiasvardag.blogg.se
Postat av: Linnea - fotoblogg

Gulligt med ett hjärta i muggen :)

2013-02-15, 13:58:06 - URL: http://girlinthewood.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: