12 Januari

Lördag.. dem är alltid sköna!
Hittills har dagen inte innehållit så mycket, mest mys, träning och ja.. somsagt mys!!
 
Jag sitter nu och kollar på we♥it, och får lite inspiration! 
 
Ena bilden är från we♥it, den andra har jag tagit själv!
 
Det är fortfarande väldigt mycket snö här.. och mamma & pappa fick ut och skotta på morgnen idag, medans jag satt inne och kollade på barnprogram!
Eftermiddagen kommer väl fortsätta med mys.., Harry Potter-boken ligger bredvid mig, så det blir väl att läsa några kapitel!
 
Ikväll bär det av till trevliga kompisar i Kalmar, det var länge sedan vi träffade dem, och nu är det dags igen!!
Hoppas ni också får en bra helg!
Postat av: amanda

Fin blend-bild!

Svar: Tack!
karlssonjonna.blogg.se

2013-01-12, 20:44:24 - URL: http://itsmenotyou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: