18 Januari

Jag har vart hemma både idag och igår... jag mår väl helt okej, lite ont i huvudet och ja.. bara väldigt trött!!
Över natten har jag blivit lite mer förkyld, så mamma och jag bestämde att jag skulle vila, så att jag kan bli frisk på Måndag!
 
Detta är en instagrambild.. så kanske inte den bästa kvalitén...
 
I eftermiddag hade vi bokat klipptid, och eftersom att jag inte är så sjuk ,så orkar jag nog det!!
Och, jag har längtat hela veckan.. så det kan jag inte missa!
Jag har bokat tid för både klippning och slingning, så vi får väl se hur jag kommer se ut ikväll!
Hade väl tänkt mig en liten annan förändring, fast den blir nog en överraskning!!
 
Hoppas ni också få ren bra dag, så ska jag försöka bli frisk!
 
Postat av: Carina - inspirera

Vackert foto!
Krya på dig och hoppas att klippningen blir bra ;)
Kramen.

2013-01-18, 12:26:03 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: