4 Januari

En solig dag idag! Nästan som om våren har tjuvstartat!!
 
Vaknade tidigt idag och kunde inte somna om..., antagligen för att jag har sovit så mycket så jag är utvilad!
 
Men jag fick vara med om en väldigt vacker morgonhimmel, som genast kom ut på instagram!! Och solen som jag såg i morse har faktiskt hållt i sig,och det är väldigt vackert,
fast kallt, ute...! Så antagligen blir det väl en fotopromenad sedan, mamma får ändå besök av någon bokföringsmänniska - så då får jag passa på!
 
 
Innan den goda lunchen hos Mormor & Morfar hann jag och mamma åka in en sväng till Hansa City, där jag hittade ett par svarta jeans (sådana som jag nästan alltid har på mig, och jag behövde verkligen nya!!) och en skön, fin, tröja på Gina Tricot!
Bra inköp, och alltid kul att småshoppa lite!
 
Resten av dagen kommer väl att innehålla, fotografering, promenader och ja.. läsning och mys!
Det är ju trots allt fredag!
Postat av: Carina - inspirera

En riktigt mysig och innehållsrik fredag har vi haft!
Härligt med jullov...
Imorgon blir det lite som julafton igen ;)
Kramen.

2013-01-04, 21:18:46 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: