17 Mars

 
Det har vart en bra dag idag, jag har inte gjort någonting!! Jag och mamma var ute och gick en runda i morse (då bilden togs ↑),  och resten utav dagen har jag tillbringat i soffan...
Jag har läst, det är väl det jag har gjort, jag har läst ut 2 böcker på 3 dar.., lättlästa och bra!!
Egentligen skulle jag plugga fysik.., men jag har läst allt annat förutom fysik.., känns liksom lite jobbigt att gå till mitt rum och ta upp fysikboken - och plugga?!
 
Dagen har också bjudit på våfflor.., det är ju inte den rätta våffeldagen idag.., men ja, varför inte tjuvstarta?
Gott var det iallafall..!!

Och nu? Vad ska jag göra nu? Ingen aning.. antagligen får jag väl vara stark och ta upp fysikboken, det ska ju göras.. och sedan blir det väl mys med mamma & pappa framför tv:en..
En ganska mysig kväll alltså!!
 
Ha en bra kväll! ♥
 
 
Postat av: Carina - inspirera

Härliga sol...nu längtar jag bara efter vårvärmen också :)
Våfflor är aldrig fel, supergoda och mättande...
Plugga på!
Kramen.

2013-03-18, 14:48:49 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: