Lördag... äntligen

 
Lördag. Efter en lång vecka. Skönt!
Jag vet egentligen inte om min vecka har varit så lång.. men det känns så.., och då är det ända jag behöver ledighet och slapp..!! Hittills har jag bara tittat på Pretty Little Liars, läst och ätit lunch.. så ja, det är väl så min dag kommer att se ut... 
Ikväll ska jag spela på en konsert i Algustrums Kyrka.. och det är väl det ända som kommer att hända idag.. jag måste nog ner till Ica.., men inte mer än så !!
 
Pappa och jag myste framför Sagan om ringen igår.. bra film - faktiskt! Trodde nog inte det.., men vad gör man inte en fredagskväll.. men blev väldigt överraskad!
 
 
Annars.., ja.. vad har jag att berätta?
Det har kommit 2 decimeter snö här.., så vi har alla fått börja använda våra vinterkläder igen.. men annars ahr det inte hänt något annat!
Ha en bra helg!
Postat av: Olivia

Här har det också snöat en del, dock inte två decimeter. Så synd när våren var på väg och så kommer det mer snö.. Men jättefin bild! :D

2013-03-16, 16:39:05 - URL: http://www.oliviiasvardag.blogg.se
Postat av: Carina - inspirera

Härligt med helg och ledighet!
Otroligt vackert foto :)
Kramen.

2013-03-18, 14:51:37 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: