When you wish for sun, the rain is falling

 
Idag.., tvärt emot igår.. regn & ruggigt väder..! (↑ bilden ovan visar inte dagens väder!!) Men mysigt ändå - som vanligt!
Lina kommer om några minuter.., och sedan ska jag helt enkelt vara med henne hela dagen, spela kort och bara.., ja... vara!
Postat av: Carina

Härligt med omväxling! En skön söndag med mycket aktiviteter.... Kramen.

2013-05-19, 21:33:48 -
Postat av: Tea

SV: Nej, faktiskt inte. Jag är inte döpt och ville inte döpa mig, så valde att avstå från komfirmationen hehe ;) Men det är ju så fint att kolla på dom andra!
Vad roligt!! :D

Kram!

Svar: Nej, jag fick för mig att jag inte hört något om konfirmation :)
karlssonjonna.blogg.se

2013-05-21, 16:06:42 - URL: http://teajohnsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: