tom hope anchor bracelet

föll verkligen för detta armband när jag första gången såg det, så jag var helt enkelt tvungen att beställa ett själv! 
 
320 kr, och ett så otroligt vackert armband! Passar ju till allt, haha!
Postat av: Carina

Det är verkligen fint ⚓️❤️
Kramen.

2014-08-06, 16:21:42 -
Postat av: Tea

Nej men gud va fint!!

SV: Hihi ja men eller hur, den med melonsmak är såå god!!
Och jag tycker helt klart du ska köpa en sådan tröja! ;)
kram kram! <3

2014-08-07, 10:19:35 - URL: http://teajohnsson.blogg.se
Postat av: Anonym

Var köpte du det ?

Svar: Hej, kolla på Tom hopes facebooksida, jag mailade till en mailadress som finns skriven där!
karlssonjonna.blogg.se

2014-09-23, 14:03:28 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: