en tillbakablick

 
idag när det varit halv storm här på Öland kan jag verkligen längta tillbaka till sommaren, 

dessutom i hektiska veckor som dessa, för trots att jag på tre dagar har haft 2 prov och 1 inlämning så har jag ändå 1 prov kvar att göra.. - men efter detta är det nedförsbacke och även om det är massa prestationer och betygspress just nu känns det som om det kommer gå över snabbt!
ikväll kommer jag mysa lite framför nobelfesten på tv:n och plugga lite ekonomi.., det är ju trots allt bara 2 dagar kvar till 2 dagars ledighet (dock med lussande, men ledighet är ledighet haha!)
Postat av: Carina

Sommar värme och sol skulle jag gärna ta emot just nu 😍

2014-12-10, 20:30:01 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: