Mitt 2013

 
 
 
 
Jag har tränat mycket (med resultat, vilket jag är väldigt stolt över)                         Jag har ätit många goda frukostar
 
 
Jag har somvanligt läst mycket...                                                                         ... och fotat många vackra blommor 
 
 
Jag har varit på kryssning                                                                                      Jag har haft en underbar sommar med vänner och glädje
 
 
 
 Jag har haft en vacker höst                                                                                  Jag har haft en mysig, men grön, jul
                                                               
 
 
 
Postat av: Carina - inspirera

Ett mycket trevligt år, ser det ut som :)
Nu ser jag mycket fram mot detta nya...
Kramen.

2014-01-06, 12:05:45 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: