The fault in our stars

 
 Igår var jag på (smyg)premiären av The fault in our stars, har inga ord för hur fantastisk underbar denna film var. Jag grät i början av filmen och jag slutade inte gråta förrns eftertexterna var slut, en biosalong full med folk som alla grät, snyftade och skrattade tillsammans under hela filmen.
 
Absolut den nya favoritfilmen, även om boken kanske slår alla rekord.., men herregud! Alla, absolut ALLA måste verklien se denhär filmen! 
Så underbar
Postat av: Carina

Jag har inte läst boken, men tyckte att filmen var helt magisk!
Kramen.

2014-06-18, 21:17:09 -
Postat av: Fanny

Sett filmen och håller på att läsa boken! Helt fantastisk ♥

Sv: Tack så mycket, du kanske missat det men jag har bytt blogg till fannyee.webblogg.se :)

2014-07-03, 16:14:00 - URL: http://fannyee.webblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: