3 musik(stilar)

 
Lever ju praktikt taget mitt liv med hörlurarna på:
 
1.Svenskt. Då tänker jag på Veronica Maggio - hennes senaste skiva är ju helt underbar, så det är definitivt en av de jag lyssnar på, hädanefter, sergels torg, snälla bli min.. bara bra låtar!
Och sedan, självklart, våran Håkan Hellström - jag behöver kanske inte säga särskilt mycket, han är ju bara helt fantastiskt och hans musik sviker verkligen inte.
 
 
2. Jag är ett Glee-fan, så måste väl erkänna att jag lyssnar väldigt mycket på de covers som Glee gjort. De är ju såå bra, och mysiga!! 
Så man längtar sig till Gleeclub och McKinley 
 
3. Jag lyssnar också på allt från Beatles till Avicii, och finns ju en del bra låtar att välja på.. Men de som lyssnas mest på är
Ed Sheeran, Beatles, Whitney Houston och några vanliga små pojkband som One Direction och helt klart Beyonce, haha.
 
Favoritlåten just nu: All of me, såklart!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: