45 minuters press.

Ja, alltså, jag och mamma ska till stan och Hansa city.
Mamma tänkte väl att jag skulle kunna vara färdig så att vi kan åka kvart i tio. Men vi får väl se....

Igår så var det väldigt kul på "klassträffen". Vi kollade på skräckfilm, som var rätt bra (och mamma, mormor alla som bryr sig. Jag hade inte mardrömmar efter filmen).
Jag skrämde Jessica mitt i filmen. Hon blev lite rädd kan man säga...
När filmen var slut och alla var lite rädda, sa Johanna. "Det är ett fönster bakom oss" och alla (iallafall på min soffa) vände sig om samtidigt....

Senare i kväll ska vi fira min mormor, soom fyllde år igår. Det ska bli kul!
Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig  =)

I Hansa city ska jag kolla på lite julaftonsklädsel med mammas plånbok....

Bara för att det är Lördag tänkte jag att ni kunde få höra en låt.  Och kanske titta på den  =)




Pok ♥
Postat av: Alexandra

Jag och mamma ska också till Hansa City idag. Måste hitta lite kläder inför resan, haha. Ha en bra lördag!



Kramar

2010-12-18, 09:35:26 - URL: http://underbaraalex.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej, jag har en tävling på bloggen!

Vill du vara med? Vinnaren vinner en

länkning och 5 kommentarer i 5 dagar

(alltså en kommentar varje dag)! :)



Kram! /myhannas.

2010-12-18, 14:26:47 - URL: http://myhannas.blogg.se/
Postat av: WilmaH

Jag tycker också att det var kul på klassträffen och filmen var bra, tycker jag.

Lite läskigt ibland ;)

Lag prick lyckades inte så bra med det där att vända på mattan, höhö...(jag var ju med där, det var du också, va?)

Låten är SUPERBRA!

Lyssna på "White Horse" med Taylor Swift och alla andra låtar hon har gjort. (Jag tipsade om "White Horse" för att du gillar ju hästar)



Ha Det Bra! <33



HEJDÅ!♥

2010-12-18, 16:37:33 - URL: http://livetenligtwilmaa.blogg.se/
Postat av: Hanna

Dagens Blogg är utsedd!

Gå in och se om det var just du som vann!

Om inte... vänta ett par dagar till!



Kram / myhannas.

2010-12-19, 13:15:28 - URL: http://myhannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: