Andas ut, andas in

Så, nu kan man pusta ut....
Nu är uppträdandet på Köpstan 1,
Det gick förvånandsvärt (bra ordval va?) bra! Eller som man oxå kan säga
DET GICK TOPPENBRA!!!

Nu är det bara det 2a uppträdandet kvar  =) Det är bå resturang Brofästet!
Vi fick absolut inte gå in! Vi skulle stå utanför och vara tysta, det har vi fått order om!

Många var hesa men det ordnade vi genom att te.x: Låta andra sjunga verserna, låta dom hesa och någon annan sjuna tillsammans....

När vi gick in och ställde oss på scenen, så var det ett par tomtar som satt i två stolar och pratade med barn som hälsade på oss. Eller till lucian!

Snart kommer mormor och morfar + gammel farmor och fikar hos oss. Vi har inte träffat min gammelfarmor Greta på länge så det ska bli kul  =)

Pok ♥


Postat av: WilmaH

Mmm, det gick bra tycker jag med :)

Du var superbra!! <33 Fast nästa gång kommer int jag att står bredvid eftersom att Sofia kom och sa att jag skulle ställa mig på andra sidan av Janine(stavning?)



Ha Det Bra, Ses Ikväll! ♥

2010-12-05, 14:24:59 - URL: http://livetenligtwilmaa.blogg.se/
Postat av: Carina - inspirera

Ni var verkligen jätteduktiga och det var ett mycket fint program...precis lagom! Mycket stämningsfullt och fint! Jag är glad att jag också fick se luciatåget! Lycka till ikväll...

Kramen.

2010-12-05, 15:33:11 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: