Borgholms simhall

Idag har det varit den bästa dagen på denna terminen. Hittils!
Vid 09.30 så gick vi på bussarna (och mådde illa redan innan man klev på bussen), sen bar det av till Borgholm!
Där åkte vi till Borgholms simhall.



Vi var tvungna att simma ett visst antal meter innan vi fick leka fritt!
Vi skulle simma:
150m bröstsim
50m ryggsim
50m livräddning
Det var jättekul tyckte jag.
Efter att vi hade kläderna på och alla var ute ur poolerna så fick vi gå på stan.
Vi hade olika grupper att gå i. Vår grupp skulle gå och fika.

Mamma hade kollat så att det fanns gluten och laktosfritt!
Men när vi kom in i cafet och frågade. Så hade dem ingen aning. Eller inget i frysen iallafall!

Vår grupp hann bara gå i tre-fyra affärer. Men det var jättekul tyckte jag!

På fredag har vi filmkväll i klassen, det ska vara hos en som heter Malte.
Det ska bli kul! Undra vilken film vi ska se.

På fredag får jag sovmorgon vi skulle ha vart i pulkabacken, men jag hade ett uppträdde på Ladan.
Så jag och fem till ska få lite sovmorgon istället.
Vi ska nämligen va på Ladan vid 09.30.
Men vi träffas vid pulkabacken vid 08.10. Då ska vi vara där i en halvtimma och sen gå till Ladan.
Så jag och min lärare beslutade detta.

Har du blivit kontaktad Wilma?!

Jag slapp laga mat idag för jag ska öva på No:n, vi får se hur det blir med det  =)

Pok ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: