Brrr....!

Kallt när det som vanligt nu för tiden.... så mamma och jag fick åka ner till Köpstan och överdragsbyxor!
Jag har nämnligen inga kvar  =)
Dom ena kan jag inte knäppa och dom andra har dragkedjan gått sönder på och jag kan inte knäppa knappen på dom heller! Vad jag är bra va?!

Ikväll (eller vid tvåtiden tror jag!) ska jag, mamma och pappa till min morbror med fru på Venissage! =)
Vid 16.00 ska jag och Nora, Wilma och DOM öva till Lucia tåget (fortfarande är DOM dom andra tjejerna), vi ska öva och öva och fika och öva och öva!
Du fattar Wilma. Det är hårt detta  =)

Idag är jag klar med min scrapbooksida (typ), jag har gjort en sida med temat JUL!

Bilden symboliserar temat JUL!
Jag tror att jag kommer ihåg att lägga ut bilderna snart. Annars påmin mig!

Jag har ingen aning om vad jag ska göra nu. Jag lämnade aldrig tillbaka min bok på biblan igår så läsa kan jag inte. Om jag inte vill läsa nåt annat. Kanske titta på reprisen av Trolltyg i Trollskogen  =)

Pok ♥

Postat av: WilmaH

Ja Jonna, jag förstår att det är hårt! ;)

<333



Ses om ett par timmar! ♥



2010-12-04, 13:31:52 - URL: http://livetenligtwilmaa.blogg.se/
Postat av: Carina - inspirera

Vilken solig och vacker dag det har varit! Förstår att det är tuffa luciatider nu...ska bli spännande att se och höra er imorgon på Köpstan...

Kramen.

2010-12-04, 21:01:19 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: