Fiolsäsongen slut....

Nu kom jag presic hem. Ni kan gissa vart ifrån  =) (fiolen)
Det gick jättebra!!! Jag spelade upp min låt som jag ska spela solo till imorron när vi ska uppträda i Ladan!
Jag ska tydligen presentera låten själv. Vi kan öva imorron Wilma. Om du kanske skulle vilja hjälpa mig lite, jag tror väl att jag kan men ändå....

Idag har jag lånat två böcker. Den ena heter:
Sommaren som jag blev vacker.



Och:
Twilight - Om jag kunde drömma



Den jag läser nu är OM JAG KUNDE DRÖMMA, den verkar rätt bra  =)
Den ena är en bokjurybok och den andra en vanlig lånebok.

Jag läser nog en hel del ikväll  =)

HALV ELLER KVART I TIO IMORRON WILMA!!! KOM IHÅG  =)

Pok ♥
Postat av: Alexandra

Twilight-serien är riktigt bra, både som böcker och på film! Riktigt spännande böcker och jag sträckläste alla utom sista i serien som blev lite långtråkig.



Kramar

2010-12-16, 20:06:06 - URL: http://underbaraalex.blogg.se/
Postat av: WilmaH

Twilight är SKIIIIIITBRA!!

Du kommer att gilla både filmerna och böckerna jättemycket om jag känner dig rätt :)

Alla filmerna är jättebra, både "Twilight", "New Moon" och "Eclipse" !!!



Ha Det Super! <33

HEJDÅ! ♥

2010-12-17, 14:33:56 - URL: http://livetenligtwilmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: