Fjärde advent!

Nu var det då fjärde advent!



Nu är det inte länge kvar till Decembers högtidsfirande  =)
Bara fem dagar kvar till JULAFTON!!!
Och tre till JULLOVET!!!!

Jag och pappa har köpt gran idag. Det är vår uppgift. Liksom Jordgubbarna till Midsommarafton!
Det blir en bra liten gran i år!
Vi ska nog klä den på Onsdag när vi har det lite mysigt på kvällen när jag har haft jullov i några timmar  =)

Mormor och morfar åkte precis (okej då, för några minuter sedan..,.).
Dom har varit och fikat lite.
När jag och pappa satt där i bilen med släpet (Med granen i) tänkte vi förstås att vi skulle ju kunna åka till Ikea för att köpa nya kontorsstolar.
Vi ringde till Mamma som var med mormor och morfar i stan, men hon svarade ju naturligtvis inte,
så vi ringde till morfar och han svarade och vi bestämde att vi skulle träffas på Ikea och vi köpte stolar, smågrejer och såklart att man inte åker till Ikea utan att få MJUKGLASS  =)

Ikväll ska vi till min Bror och Flickvän. Fiíckvännen fyller år idag så vi ska fira henne idag!
Vi ska för första gången få träffa Lovinas föräldrar, eller få hälsa på dom.
Min brorsa och Lovina är nog mest nervösa.
Tänk om föräldrarna (Men jag tror absolut inte att Joakim kanske tänkte lite på mig) gör bort sig....=P

Jag sitter och lyssnar på "My Grown Up Christmas List". Den är skitbra tycker jag...

Jag ska nog läsa lite idag. Eller snarare läsa lite mer i Om jag kunde drömma.
Jag är på kapitel 7 och det är 24 kapitel....ja, ja.
Jullov finns ju oxå! Jag måste nämligen läsa ut två böcker....Men, men  =)

Pok ♥


Postat av: Carina - inspirera

Visst har det varit en skön dag idag...när vi har fått en massa gjort på ett trevligt sätt!

Och än är det inte slut med festligheterna - det ska verkligen bli trevligt att gratulera födelsedagsbarnet idag! Hoppas att hon blir nöjd med presenterna!

Kramen.

2010-12-19, 16:25:31 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: