I´m happy!

Som överskriften beskriver. Så är jag glad  =)
Alva ringde för ungefär en timme sedan....hon sa att hon var jättepigg!
Såg ni! Alva är bra igen!!!!
Vi ska gå på stan (i kalmar) imorron. Det ska bli extra kul nu tycker jag. Vi ska nog äta där. Kanske Mc Donalds!

Jag har bara (minst) fyra julklappar kvar att köpa och slå in =)
Jag har köpt nästan alla förutom till två idag med mamma på köpstan. Jag tror jag köper resten imorron i stan.
Jag är jättenöjd faktiskt....


Det är inte bara mina paket. Men dom flesta. De stora är till farfar....

Idag har vi haft en vikarie. Eller vi hade henne en lektion. Det var musik. Hon var jättebra tyckte jag, invändningar?!
Vi har haft sång idag. Jag tyckte det var kul!

Vi gick luciatåg på Zooker igår. Det gick jättebra!
Det var lite pinsamt men det ska det väl va...
Det var tre killar som satt och viskade och pekade på oss. 

Jag har det faktiskt väldigt mysigt nu... okej, jag sitter vid mitt skrivbord som är omgivet med saker och på sängen ligger kläder som jag någon gång (om hundra, möjligtvis nitionio år) ska ta undan. Men alltså allt julstök. Lite pepparkakslukt, god mat, omgiven av julklappar - ja, alltså mysigt....
Jag sitter och lyssnar på Taylor Swift. Hon är bra tycker (Wilma  =)) jag....

Hoppas att ni får en bra fredagskväll.
Jag ska nog kolla på Idol. Ska bli spännande  =)

Postat av: Hannah

åååh vad skönt att alva är FULLT frisk! ;D

Jag fattar inte exakt det där med stan.

Ska du och Alva gå på stan? Eller? jag fattade inte?

2010-12-10, 17:53:55 - URL: http://celloinmyblackheart.blogg.se/
Postat av: hannah grodd.......<3

Hej JOhanna! om det var det du hette? jag älskar att gå på stan! mEN MC donalds? är inte det fettmat???

jag äter aldrig på äkliga resturanger. Men vissa ( typ du) gör väl det!!!!! förresten kul att din kompis är frisk(tror jag)!



PUSS PUSS hannah g.<3

2011-06-23, 12:01:18 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: