JULLOV!!!!!

22 December och det är jullov! JIPPIE!



Det var en rätt rolig och bra skoldag idag!
Vi började med lite julmys i klassrummet. Sen blev det 6:orna mot lärarna (8-6 till lärarna)i Innebandy, jag och Hilma satt uppe i  klassrummet.
Det var väl inte så jobbigt att kolla på Innebandy, men vi flyttade Innebandy matchen till våran sporthall istället för Färjehallen.
Att klämma in hela skolan i vår sporthall verkade väldigt trångt. Det var därför jag tänkte som jag gjorde!

Det jag vet att jag ska jag göra imorron är att jag ska klippa mig vid 14.30. Det ska bli skönt  =)

Idag fick vi äta godis i skolan  =)
Vi fick julgodis. Det var gott! Och mysigt- om man bortser ifrån att hela femman klämmde in sig i vårt klassrum för att få lite godis!

Ikväll ska jag om mamma (antagligen pappa) klä granen.
Mamma och jag ska oxå göra kanderande äpplen....gottigottgott  =P

Pok ♥
Postat av: Carina - inspirera

Vad härligt med lov...

Ha en skön dag imorgon med hårklippning och shopping!

Kramen.

2010-12-22, 22:14:13 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: MariaP

HEJHEJ

bARA SÅ DU VET, DET VAR FAKTISKT INTE SÅ TRÅNGT I SPORTHALLEN

Inte där jag satt i alla fall

//delfinlovers

2010-12-31, 13:35:36 - URL: http://mittlivsommariaa.blogg.se/
Postat av: MariaP

Hejhej

Det var inte så trångt i sport hallen

Eller inte där jag satt i alla fall

//delfinälskaren i din klass

2010-12-31, 13:36:40 - URL: http://mittlivsommariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: