Orolig! ♥ ♥

♥Nu kommer jag precis hem ifrån fiolen.
Det gick super idag....jag fick ett par riktigt bra tips om en låt som jag kanske ska spela på fredan den 17   =)
Jag har oxå fått ett erbjudande om att byta tid nästa termin till efter stråkorkestern. Alltså på torsdagar istället för tisdagar....jag tror jag tar det. Men det klart. Det kan vara skönt att ha två dagar i veckan....

Jag har varit hos tandläkarn idag! Jag har fått min fjärde tandställning  =)
Genomskinlig. Det blir nog toppen


Jag vet. Det är inte många som lägger ut bilder ur sin egna mun. Men det gör jag  =)

Nu ligger en av mina bästa kompisar på Sjukhuset...
Hon har sedan länge (vi fick veta det i ettan) haft epilepsi. Så nu fick hon ett epilepsianfall....
Hon fick åka ambulans in till barnakuten.
Jag är jätteorolig....

Jag kunde inte konsentrera mig på hela dagen sedan....
Jag och Lina (en annan väldigt bra kompis) var tvungna att gå ut under bildlektionen, jag hade varit gråtfärdig sedan hon lämnade klassrummet.
Så när Henke, som är som han är, tog mitt suddigum så klarade inte jag av det och började gråta.
Han trodde det var för suddet och tyckte nog att jag var konstig som grät över ett sudd, men då sa Hilma (Åter en av mina bästa vänner) att jag inte grät för det, utan för Alva.
Jag var känslig just då.
Lina började oxå gråta och vi gick till toaletten och var tvunga att gråta färdigt och lungna ner oss.
Vår lärare undrade varför vi gick iväg så en annan klasskompis fick förklara för läraren (han är vikarie)...han förstod oss och förklarade vad vi skulle göra.
Vi får reda på hur det är med Alva imorron....
Jag hoppas det är bra med henne!

Jag ska läsa lite nu tänkte jag, sen blir det väl att ät lite mat...läxor och dusch
 
Pok ♥

Postat av: WilmaH

Hej, jag är oxå jätteorolig för Alva :(

Jag hoppas verkligen att det är bättre med henne nu!!!

Jag har inte fått något mail en va Lena ... har du det??



Ha Det Bra! ♥



2010-12-07, 16:46:34 - URL: http://livetenligtwilmaa.blogg.se/
Postat av: Carina - inspirera

Kul med ny tandställning - det kommer att bli jättebra. Otäckt med kompisar som blir sjuka...hoppas allt blir bra med henne. Jag förstår verkligen att du är orolig.

Skönt att bara slappna av och läsa och försöka att tänka på något annat även om det inte är så lätt...

Kramen.

2010-12-07, 18:52:51 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Hannah

tycker SUPER synd om Alva också :(

2010-12-09, 15:20:06 - URL: http://celloinmyblackheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: