Snöig 1 December!

Ja. Då var det December igen då!
På fredag tänkte jag åka till Köpstan efter skolan med Maria och kolla på presenter...!

Idag efter julkalendern (!) så klädde jag på mig riktigt snabbt, jag hade nämnligen inte klätt på mig.
Bara borstat håret, och kom på att vid tjugoi skulle jag gå med Alva till skolan....
Jag skyndade mig, jag fick då klä på mig både vanliga kläder och snökläder. Här skulles det ut i snön...!
Och kom till skolan påklädd och färdig. Ändå rätt bra..., ja. ¨


Okej. Kanske inte så mycket....

Och sen pulsade jag ut, och tänk. Jag och Alva kom till skolan fem minuter innan start. Herregud!

Idag hade vi slöjd i skolan!
Jag (Jan) är väl snart klar med den där fågelautomaten.
Jag har lite svårt att föreställa mig hur den kommer att se ut.., jag måste måla den oxå....Jan har tryckt in sträcket i brädan så det går ju inte att sudda.... :P

Jag tyckte att det var kul på So:n idag....
vi håller på med affisher! Iallafall jag, Hilma och Maria!
Ska jag ta ut en bild på London Eye?

Pok ♥

Postat av: Carina - inspirera

Härliga december! Mycket snö har det kommit idag också...det var ganska kul att gå till skolan även om det blir lite tidigare mornar...



Låter väldans spännande att göra affischer, London Eye får du fråga storebror om han har ju varit där!



Kramen.

2010-12-01, 18:21:34 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: