Farsdag!

Idag är det ju farsdag! Vilket jag tror många pappor har märkt  =)
Det har iallfall min!
Till frukost så steg jag upp och gav honom ett paket. (bilder senare)
Det blev lite svampar och så till bilen....både mamma och jag vill ha bilen tvättad  =D

Senare idag så ska vi till farmor och farfar och fira farfar både på fars dag och födelsedag! Det ska bli kul att träffa dom igen! Dom bor i Lessebo och därför så träffar vi dom inte så mycket (det tar en timma att köra...)
men ibland. Och förra gången var för en vecka sedan när mamma fyllde år  =) 
Alltid kul att träffa dom!
Vi åker vid tolvtiden tror jag.

Både mamma, pappa och jag har nu duschat och är snart färdiga. Jag vet inte riktigt vad jag ska ha på mig...en vit&blå randig tröja och jeggings tror jag det pekar åt.
Någon som vet hur min garderob ser ut och kan tipsa mig?!

En liten hälsning till alla pappor. (mest min)


Jag tycker att nallarna är för gulliga!

Pok  ♥
Postat av: Carina - inspirera

Ja, idag är det alla pappors dag! En trevlig och skön dag har det varit med sol inne men regn ute...

Ikväll myser vi med saffransglögg till Djursjukhuset!?

Kramen.

2010-11-14, 18:21:34 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: WilmaH

Ja, nallarna är gulliga :)

Hoppas att vi får några extra Elevens Val eftersom att vi har missat typ hälften ...



Ses Imorgon! <33



HEJDÅ!♥

2010-11-14, 18:48:45 - URL: http://livetenligtwilmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: