Grattis mamma ♥

Idag fyller min kära mamma år!

Hon fick en present av mig i morse!
Hon fick en bok med dikter om mammor och lite läppglans....(ni kan få se bilder sen) men en present återstår!
Jag har bytt min matlagningsdag denna veckan!
Jag lagar maten idag istället. Det vet hon iförsig  =D
Men hon slipper att laga mat på sin födelsedag. Vad det blir, har jag ingen aning om....

Idag i skolan har vi börjat med läsgrupper idag. Jag och tre andra i klassen är nere i skolbiblan och bibliotikarien är vår lärare då! Bra enligt mig  =)
Vi ska läsa två böcker tror jag. Den ena boken fick vi idag. Vi ska läsa ut den tills på måndag....den handlar om Afkanistan. Om kriget och talibanerna. Det kan vara en sann berättelse, eller det skulle kunna hända någonting liknande i verkligheten...lite läskigt faktiskt.
Jag är på kapitel fem.
Dom har tagit hennes pappa för att han kan läsa och skriva.
Vi ska nog läsa fortsättningen sen.

Jag är helt slut nu. Jag kunde inte sova inatt, jag tänker antaglingen på förmycket....
Det kan oxå bero på att det är skola nu, gud vad det var skönt med höstlov. Ja, ja. Nu är det bara att komma in i rutinerna igen...

Bara för att MAMMA (♥) fyller år idag så

Grattis



Tycker att den är helt underbar. Jag uppträdde med den för klassen i tvåan eller trean tror jag (någon som vet?), jag var finklädd och satt på en stol och sjöng. Det var på klassens timma  =)

Jag gillar oxå "Jag är så kär" klicka här för att titta på den. Den är så gullig tycker jag...

Pok ♥
Postat av: Carina - inspirera

Tack snälla! Det har varit en bra dag idag...jag har fått massor av grattishälsningar.

God middag ska det också bli tror jag ;)

Kramen.

2010-11-08, 16:57:20 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: WilmaH

Hello! <33

Grattis till Carina ♥

Låten är jättesöt, man har lust att ..... KRAMA någon, haha ;) Jag tror att det var i slutet av tvåan som du uppträdde (eller vad man ska säga) med den låten :)



Kram Kram Från Mig! ♥

2010-11-09, 16:39:34 - URL: http://livetenligtwilmaa.blogg.se/
Postat av: jessa och Hannah

Vad Sööt vi kommer inte ihåg nr sjöng. Men låten va söt.<33

2010-11-22, 16:38:14 -
Postat av: jessa

vi menar när du sjöng men datan är så seg så den skriver inte alla bokstäver. ;D

2010-11-22, 16:42:09 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: