Här står det i vanliga fall en rubrik...

Idag i skolan så har det väl varit okej!
Vi hade bild, vi har temat "julgranar med flaskfärg"....min bild är missbildad. Men det går säkert bra.

På lördag ska jag uppträda på Köpstan! Jag ska spela fiol! Jag tror inte att jag ska sjunga nåt, kanske...
Jag ska väl spela några låtar, vi ska spela Bjällerklang både stor och små  =)
Jag tror att vi i orkestern ska spela en annan stämma! Lite anorlunda!!!

Det gick bra på lektionen idag! Jag spelade "Julen är här!", jag börjar fatta den nu! Det låter som rätt låt iallafall.
Jag tror att jag ska öva idag...jag ska packa upp fiolen iallafall  =)

Min lista över vad jag ska göra ser väl ut såhär:
1. Blogga
2. Packa upp fiolen
3. Öva på fiolen
4. (Om jag hinner) Läsa min bok
5. Titta på tv (Halv åtta hos mig, Äntligen hemma)

Ja, så ser väl min dag ut nu...

Idag har jag faktiskt läst ut man bok...
Jag lånade den igår  =)
297 sidor på enochenhalv dag  =)
Bra, vad jag är bra alltså...jag är bäst.



Kram!

Wilma, det klart jag fattade att du inte låg på sjukhus  =P
Jag skrev bara KRYA PÅ DIG för att du skulle komma till skolan idag, jag skrev så till Hannah oxå!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: