Hemkunskapskaos!

Idag hade några i min klass Hemkunskap på skansen skolan i Mörbylånga...
Vilket blev till ett kaos.
Bussen körde av vägen i 80km/t.


  Buss fast i snödriva
Publicerad: 29 november 2010

FÄRJESTADEN

En skolbuss har kört av vägen mellan Mörbylånga och Färjestaden.

Vi blev kallade från läsgrupperna och våra lärare sa detta, vi blev väldigt oroliga och kramade om dom väldigt mycket....
Min bästis var med i bussen...jag blev väldigt orolig....

Wilma, du mår bra nu va?

Pok ♥

Postat av: WilmaH

Alltså jonna jag menade inte på riktigt att jag låg på sjukhus jag bara skojjade!!!!!!

Jag gjorde ju en sån här smileys: ;)

Och det betyder att jag skojjar!!!!!!!!!!!

Så att jag mår bra!



Ha Det Bra! ♥



2010-11-29, 17:45:14 - URL: http://livetenligtwilmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: