Hipp hipp hurra

Idag fyller en av mina  bästa vänner år! Hon fyller 11! GRATTIS på dig!

Mamma har oxå sitt kalas idag. Hon fyller år imorron! Jag ska ge henne presenten imorron istället. För jag har ju möjligheten  =D

På festen igår var det jättetrevligt och roligt! Vi åt god mat. Kroppkakor och Köttfärsaj (Inte samtidigt).
Om man inte gillade kroppkakorna så fick man ta köttfärspaj. 
Vi drack läsk - gottgott!

Jag måste rätta mig. Vi var inte hemma hos dom, vi var i en Scoutstuga i Rinkabyholm! Det var jättemysigt!

Ute i köket just nu så hör jag en visp som vispar och lite smågräl....ja,ja.
Farmor och Farfar kommer snart! Och Faster med sambo. Dom ska äta lite lunch här och fika med resten av mammas släkt  vid tre tiden  =P
Jag stör mig just nu på mitt armband. Det tar imot tangentbordet hela tiden....

Wilma undrade hur min klädsel blev igår kväll. Och visst lägger jag gärna ut en bild men den blev sne så det går inte. Inte vad jag kan. Jag kan bara vända den i bildprogramet, så det så.
Mamma och jag har redan blivit förbannade på varandra. Så kanske en annan gång...

Idag har jag på mig samma tröja iallafall men med dem gråa byxorna, lila örhängen och lila glasögon. Och mitt armband  =)

Pok ♥
Postat av: WilmaH

Är det Lina som fyller år??

2010-11-07, 13:15:47 - URL: http://livetenligtwilmaa.blogg.se/
Postat av: WilmaH

Hej, vart fick du din header/bakrund ifrån??

Snälla svara!!!!





2010-11-07, 16:43:39 - URL: http://livetenligtwilmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: