Lördags mys!

Idag är det ju lördag. Jag har slappat lite framför tv, spelat sims och ätit lite! Så nu sitter jag här och bloggar!

Ikväll ska jag på fest  =)
Jag ska fira mammas jobbarkompis fru.
Det ska bli kul. Jag tror att Alexandra kommer. Det gör du väl?
Och såklart  är Theres där.
Det är iallafall hennes hus vi är i  =D
Vi ska äta kroppkakor och ha trevligt!
Jag har bestämt min klädsel, tror jag. Jag tänkte ha på mig ett par svarta tights, en svart kjol och min vita t-shirt som jag köpte på Gina tricot.
Och självklart mina nyklackade skor  =)
Rättså snyggt tror jag. Kanske att jag behöver ha någon kofta. Men isåfall en lila kofta.
Om jag ska ha mina lila glasögon....ja, ja. Jag får nog på mig något!

Min gamla granne kom precis. Han hjälper pappa lite, i företaget. Jag tror att hans dotter kommer sen!

Jag har löst lite korsord idag! Jag har löst det i Julia. 
Jag har inte löst hela korsordet men iallafall det lilla fältet med bokstäver så att det blir en mening. Det blev:
"Är med i camp rock", det var Demi Lovato och Joe Jonas!

Tog lite kort!

Jag är nöjd. Tycker att det ser ut lite som en exempelbild!



Jag nöjer mig inte med bara en bild idag....
Jag tycker att den här låten med Hannah Montana, Miley Cyrus! Såg den idag i Hannah Montana Forever!




Postat av: WilmaH

Kan du inte ta en bild på dig själv och visa hur du såg ut på festen!? <33

Jättefin bild, innan jag hade läst inlägget så trodde jag att det VAR en exempelbild!!!

Bra låt ... lyssna på "Dream" med Miley Cyrus den är bra.

(Och förresten om du inte har gjort det så VET du att du ska lyssna på Taylor Swift's nya Album "Speak Now")

2010-11-06, 13:40:03 - URL: http://livetenligtwilmaa.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Självklart kommer jag! Och festen ska vara i en scoutstuga en bit bort från deras hus, så vi kommer inte vara i deras hus. ;)



Jag tror det kommer bli riktigt skoj ikväll!



Kramar

2010-11-06, 16:20:21 - URL: http://underbaraalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: