Nu var det gjort!

Idag har vi haft uppspelningen av musikalen Showtime som vi har övat på, på elevensval! Det var kul, jag tyckte ju att vi var bättre på genrepet men det gick säkert jättebra  =)
Vi hade tre sjuka igår men två av dom kom till skolan idag. Det var bara en som fick gå med manus på scenen....

Idag är andra dagen med snötäckta träd och bilar! Det är riktigt kallt ute nu tycker jag, men men. Njut, njut njut!

Jag sitter nu och lyssnar på Julsånger för på lördag ska jag och en kompis och jag med fler ska gå lucia för pensionererna...det är lite nervöst...
Jag ska sjunga solo, kanske med två andra men ändå...
Vi ska sjunga solo på Nu tändas tusen juleljus´!
Jag är lite hes och har ont i halsen men det blir säkert bra om jag får vila lite  =)
Vi började öva igår, vi är inhoppare! Vi är yngst  =)
Det var bara sjuor, åttor och sexor där (och nu femmor), ja, ja.
Vi får en extra lektion imorron för att vi var så blyga, Lena sa att dom andra hade skrämt upp oss.
Vi ska sjunga med en i sexan så det blir säkert bra....kanske inte just nu men sen...
Vi övade i ungefär 3 timmar!



Imorron är det fredag! JIPPIE!
Vid ca 16.00 så ska mormor och morfar hämta upp mig, mamma och pappa åker till polen imorron....
På lördag ska vi baka peppakakor och sedan så ska jag på luciatåg!
Det blir jättekul!

Jag strutar i fiolen idag. Jag är helt slut efter uppträdet och skolan....

Pok ♥


Postat av: WilmaH

Jaa, det blev inte så bra på Musikalen men hyfsat :)



Ha Det <33

2010-11-25, 19:42:50 - URL: http://livetenligtwilmaa.blogg.se/
Postat av: Hannah

Jag ville också se Musikalen :(

2010-11-26, 15:09:44 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: