Onsdagskväll framför tv:en

Idag så har jag haft kul i skolan! Jag har haft slöjd idag, jag har äntligen fått börja måla min frisyrspegel  =)

Jag har haft so, svenska, no oxå!
Imorrn blir det elevensval! Jag kanske ska säga till om rollen, tror jag.
Jag är inte så nöjd, fast det har varit såhär ett tag. Jag fattar inte riktigt varför den andra tjejen fick rollen,
vi har haft rollen lika många dagar nu. Fyra dagar båda två.... Kanske får jag ett svar i morron.

Nu sitter jag och kollar på Halv åtta hos mig! Sen blir det Arga snickarn och sedan så ska jag sova och läsa! Sköna kväll.

Imorron ska vi ha Engelska test. Jag vet inte riktigt. Liksom "Dom brittiska öarna" = "The british islands!"
Jag tror jag kan! Hoppas att jag kan det iallafall!

Nu ska jag kolla på reklamen!

Pok ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: