Recensioner

Labyrinten, Petrinideckarna. Mårten Sandén



Peter och Lucy, två tredjedelar av deskarklubben Hemliga ögat, befinner sig på en film inspelning. De har fått var sin roll i storfilmen
Skuggor i labyrinten. Men en orolig stämmning vilar över slottet Mörkafors där filmen spelas in. Något är inte som det ska. Vem är det som skickar hotbrev till den store hollywoodkändisen john Carling. Och varför?
Inte lätt att veta när så många i det stora filmteamet uppträder mystiskt, inte minst den hotade skådespelaren själv...

Labyrinten är den tolfte boken i serien Petrinidecakrna.

Vad jag tyckte om boken:
Jag gillar Petrinideckarna överhuvudtaget men denna boken var jättebra!
Det var spänning från första till sista kapitlet! 
Jag gillar författaren Mårten Sandén!
Jag tycker att storyn är jättebra och det är jättespännande.
Man vill gärna sitta i soffan och läsa den!

Läs också : Gömstället, Arvtagaren, Juveltjuven, Gengångaren, Spökskeppet, Skatan, Tvvillingarna, Midnattsstjärnan, Piraterna, Bröderna och Geniet.

Boken får 10 av 1/10

Jag tänkte också recensera
Urchin och den försvunna arvingen. M I McAllister



Den lilla tronarvingen är kidnappad!
Och snart börjar det gå rykten på ön: kapten Husk kan inte alls ha dött när han störtade ner i den djupa hålan, för det är en och annan som har sett honom på håll ...
Urchin och hans vänner Nålan, Sepia och Juniper har plötsligt fått en hel hög nya mysterier att lösa.
Gamle broder Silver säger att det lilla kungariket och dess invånare hotas av sin värsta fiende någonsin - men vem kan det vara?

Det är den andra boken i serien Urchin.

Vad jag tycker om boken:

Jag tyckte att boken var väldigt seg i början.
Jag ville läsa den jättemycket. Det var när jag kom till det 19:e kapitlet som jag började gilla boken....

Finns i serien:
Urchin och Hjärtstenen.

Jag vet inte om det finns fler...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: