Studie, lovdag!

Idag har vi lovdag! Det är skönt  =)

Jag ringde precis en kompis, vi bestämmde i tisdags att vi kanske skulle vara idag....
men när jag ringde så svarade hennes bror.
Jag hade väckt honom...hihi. Och Lina sov oxå. Ja, ja. Hon skulle ringa när hon vaknade iallafall! 

Ikväll kommer en kompis och ska sova över! Hon fick inte vara hemma tror jag (?)
Jag vet inte vad vi ska göra. Slappa och ha trevligt!

Och bara för att dom är så söta!



Har lite ont i ryggen idag, har haft det i två dar. Jag skulle gå till Skolsyster igår men hon var inte där, hon är bara där två timmar i veckan. En timma på måndagar och en timma på Onsdagar....

Nu ska jag väl ta på mig lite kläder och göra mig iordning och hoppas att min kompis snart vaknar  =)
 
Pok ♥
Postat av: Hannah

ok :) Ha det så kul ikväll och nu med din kompis!!

2010-11-19, 13:28:01 - URL: http://celloinmyheart.blogg.se/
Postat av: WilmaH

Det låter som att din dag kommer att bli lyckad, och GUD vad pingviner är söööta! <33



Ha Det Super!♥

2010-11-19, 21:27:15 - URL: http://livetenligtwilmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: