Före fiolen ♥

Nu är det inte många minuter kvar tills jag ska åka iväg hemmifrån igen. Jag ska spela fiol!

Mamma och pappa ska på typ företags mässa så jag ska vara hos mormor och morfar så länge! <<<<
Dom hämtar mig vid Musikskolan och sedan så är jag där tills ungefär klockan nio.
Då kommer mamma och hämtar mig så att jag kan sova lite, och sen så blir fredag och vardag igen =)

I skolan har det varit elevens val. Det går rättså bra!
Jag och min kompis ska sjunga duett på Var inte rädd. Det blir säkert jättebra.
Jag måste bara öva på en låt som fyra stycken ska sjunga på. Den heter Rock the floor och vi ska rappa.
Det blir säkert bra!

Men hon som tog min roll har tagit en låt som en klasskompis sjöng (+ en kille i vår klass. Men det berör nog honom inte) den hette Den sista tryckaren.
Det var hennes halva roll som hängde ihop med den.
Så när vi sa till så fick hon tillbaka den men ändå. Inte så rättvist, som han försöker vara. Ja, ja.

Här är ett jättebra videoklipp. Från High School musical. I gotta go my own way:



Hoppas ni får en fortsatt bra dag! Eller kväll =)

Pok ♥
Postat av: WilmaH

Hej!!

Jag är på Gran Kanria nu :)

Det är varmt och lagom svalkande i poolerna :D

Hälsa ALLA i klassen från mig <333

(jag har även väldigt ont i ett av mina öron och ha fått lite salva och annan medecin)

2010-10-28, 18:39:07 -
Postat av: WilmaH

Har ni redan spelat upp musikalen en??

2010-10-28, 19:02:55 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: