Hemkunskap och hembak!

Idag fick jag stiga upp riktigt tidigt en hel timma tidigare än vanligt! Alltså vid 06.00 =)

Vi åkte bussen ner till Skansenskolan i Mörbylånga för att ha undervisning i hemkunskap.
Jag och två klasskompisar till lagade "Höstsoppa" tillsammans - det blev jättegott! Tyckte vi iallafall!

När vi hade lagat färdigt och diskat färdigt så åkte vi bussen tillbaka till Färjestaden igen för att äta lunch!! Hur hungrig var man då?! Vi hade ju fått smaka på vår soppa så jag tog bara ett glas vatten =)

En kompis följde med mig hem. Vi gjorde en "apelsin - kanel kladdkaka". Inte jättegott enligt mig, sorry Emma....

Vi gick ut och tog massa foton, jag tog fotona och min kompis var "model"!

Nu har jag städat lite, tittat lite på tv och nu är det Halv åtta hos mig!



Vi tog många bilder på mig och min kompis men, det får bli antingen imorron eller så. Vi har försökt att ta bilder på varandra när vi har hoppat =) Alltid lika roligt!!!

Nu ska jag återgå till Halv åtta hos mig, eller kanske inte =) Jag kanske ska kommentera lite....

Kram ♥

Postat av: Carina - inspirera

Låter som en kul dag även om den startade väldigt tidigt! Ni hade verkligen kul med allt ert fotande...ska bli kul att se resultatet!

Kramen.

2010-10-12, 06:59:50 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: