HÖSTLOV

Jag har längtat och längtat på denna vecka! Det är ju Höstlov!

På måndag ska jag med några kompisar åka till Leos lekland! Det är första gången för min del =)
Jag och en annan tjej tar bussen in och tre andra blir inskjutsade av Caisas mamma.
Det blir nog väldigt kul!
Mamma hade kollat upp så att det gick att få gluten och laktosfri mat där. Hur bra är inte det?

Men början på höstlovet blev inte så bra.
Jag fick cykla hem från skolan idag. Jag hade ont i huvudet och mådde illa.
Jag kunde inte äta någonting till lunch (fiskburgare) för jag mådde så illa.
Inte bra, inte bra.
Nu har jag samma symptom men mår bättre. Jag mår inte lika illa men jag har ont i huvudet...
Hoppas jag mår bättre på måndag så att jag kan hänga med till Leos lekland =)

Idag fick vi reda på resultatet av engelska diagnosen.
Jag hade fem fel. Som jag misstänkte. Jag är jättenöjd!  48/53 är bra =)
Min kompis sänkte mig lite och sade, "ja, jag fick ju bara tre fel jag."
Men det tänker väl inte jag på, det är mitt resultat som räknas. Inte hennes.
Visst är jag förnuftig??? Hi, hi!

Jag ska slappa lite nu. Jag ska vila lite i soffan tror jag. Jag har ju värsta chansen att få kolla på Hannah montana Forever. Inte för att jag är ett stort fan men för att jag tycker om programet =)



Ha det bra!

Pok ♥

Ps, ett litet krya på dig till mig själv =)

Postat av: Alexandra

Krya på dig! :)

2010-10-29, 18:58:00 - URL: http://underbaraalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: