Lördagsmys!

Kladdkakan står i ugnen, mormor och morfar är på igång och Harry Potter filmen ligger där så fint i tvättstugan. Ja, som en lördagseftermiddag ska vara tycker jag.

Jag har bjudit över mormor och morfar på "Ingrid fika", eftersom att både mamma och mormor har namnsdag...
Jag har bakat en kladdkaka, som är min speciallitet...fast jag har gjort det lite anorlunda idag, jag har nämligen tryckt ner lite äpplen i oxå. Vi får se hur det går =)

Ikväll så har vi förberätt till att vi ska kolla på Harry Potter filmen, Fången från Azkaban.




Mamma har varit på uppdrag för att hitta filmen, hon hittade den på biblioteket. Vi får ha den i en vecka...!
Hoppas att den är bra...

Mormor och morfar skulle komma vid två, halv tre, jag kanske ska plocka undan lite på mitt rum...jag har försökt tolka The Climb på gitarr, jag kan den ganska bra, fast jag kan knappt spela gitarr, så lite pyssel är det =)

Ha det ♥
Postat av: Carina - inspirera

Kladdkakan ser iallafall helt otroligt god ut...och jag tror det stämmer!

Filmen ska bli jättespännande tycker jag även om det var ganska länge sedan jag läste boken...

Det blir nog en trevlig eftermiddag ;)

Kramen.

2010-10-09, 14:10:48 - URL: http://[email protected]
Postat av: WilmaH

Kul!

Vart hittade du akord på The Climb??

2010-10-09, 17:18:17 - URL: http://livetenligtwilmaa.blogg.se/
Postat av: gästerna

kladdkakan var jättegod kan vi som smakat den intyga

2010-10-09, 19:20:09 -
Postat av: WilmaH

Ny header igen! ;)

2010-10-10, 09:38:14 - URL: http://livetenligtwilmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: