Namn???

Jag kanske gick ut lite väl hårt med Rollbytet, men det är alltid skönt att skriva av sig!

Nu är det bara namnet kvar....vad ska jag heta?!



Jag ska vara rätt tuff, jag ska vara tjej bland två killar (eller det ska vara tjejer som klär ut sig till killar)...jag måste då vara lite tuffare och inte ha någon jättesött namn och bära rosa klänning! =P

Jag tänkte på Tiffany, eller något sånt, eller så ska jag helt enkelt bara ha ett smeknamn, men till vilket namn???

Många frågor! Lämna gärna en kommentar med tips på namn =)

Jag får se hur mina repliker blir, de skulle ju bli lite med "tjejiga".....jag och min bästis kanske får prata om killar istället för att jag ska vara en...!!!???

Bilderna på diademet kommer snart hoppas jag. Om jag kommer ihåg =)

Pok ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: