Roll byte

I skolan idag har vi haft Elevens Val. Jag har då musik, vi ska göra en musikal! Den heter Show Time.

Jag skulle heta Daniella och drömma om att bli rockartist, vilket jag passar som....sjunger och spelar lite gittar.

Jag ville ha lite fler repliker, och jag skulle i så fall kanske få byta roll mot en som hette Tim.
Jag ville igentligen inte det men jag provspelade, och kom fram till att jag inte ville ha rollen. 
Men en annan som hade prövat rollen som Daniella sa att hon nu kunde sina repliker utantill och hade övat nu och ville inte ha någon annan roll, men det var hon som ville ha rollen som Tim först. Jag ska nu komma på ett tjejnamn (någon?!) och sedan "tjeja till" mina  repliker, för jag skulle igentligen låtsas vara lite kär i min bästis (vilket jag inte vill)...jag ville helst vara tjej, och det får jag nu.
Men jag hade varit nöjd om jag bara hade fått min gamla roll. Det här känns inte som den optimala iden =)
Jag ska nu oxå tillhöra den gruppen som är coola. Eller ska värka det iallafall =)

Jag har hittat en låt från musikalen!
Show time:



Bra va?!

Det är oxå några låtar till. Bland annat: Den sista tryckaren, Var inte rädd, Respekt, Super nova Discostar! Det var bara några men jag har inte manuset hemma =)

Jag har varit på orkester! Vi har spelat, Soluppgång! Den är rättså bra....

Jag ska göra ett kort till min bästis som fyller år på Söndag, vi ska fira henne imorron!

Ha det ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: