Träslöjd

Idag har vi haft slöjd. Jag har gjort klart en julklapp till min storebror...jag kan ju inte lägga ut en bild, även om risken inte är så stor att han kollar på min blogg en onsdag....men men. Ni får säkert se en bild lite senare!

Jag behöver lite tips på något jag kan göra härnäst i slöjden...har du något tips?

Jag ska snart börja med maten. Jag ska laga ugnspannkaka. Jag tror att det blir gott....eller jag hoppas det.

Nu rullar pappa in på uppfarten, han kanske är hungrig??? =)

Ehe, jag går väl och sätter på ugnen!

Ha det ♥
Postat av: Carina - inspirera

Jättefin blev det du har gjort! Han kommer säkert bli nöjd!

Kramen.

2010-10-07, 06:34:28 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: